Darmowy Kurs SEO

Wiedza SEO

Zatrudnienie zewnętrznej agencji czy stworzenie własnego zespołu SEO?

Zaczynając długoterminową przygodę z pozycjonowaniem strony, należy określić znaczenie SEO dla Twojej firmy. Dzięki temu poznasz jak duże korzyści uzyskasz będąc na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwań.

  • Wybierz najlepsze słowa kluczowe
  • Sprawdź jakie pozycje zajmujesz obecnie i jaki z nich płynie ruch
  • Określ szanse na uzyskanie nowych użytkowników na podstawie analiz CTR
  • Sprawdź koszt CPC dla wybranych słów kluczowych

Jeśli wykonana analiza, odpowiedziała Ci na wyżej wymienione pytanie, a darmowy ruch z wyszukiwarki pozwoli znacznie podnieść obroty przedsiębiorstwa, zacznij działać!

Stwórz własny zespół SEO składający się redaktorów tworzących przyjazne treści, osób zajmujące się pozyskiwaniem odnośników oraz menadżera projektu kierującego całością (Tą funkcję możesz pełnić samodzielnie czerpiąc wiedzę o pozycjonowaniu z naszych artykułów.)

Korzyści ze stworzenia własnego zespołu:

  • Większe poczucie odpowiedzialności
  • Szybsze poznanie struktury przedsiębiorstwa
  • Krótszy okres implementacji
  • Możliwość prowadzenia międzydziałowej komunikacji
  • Obecność osoby koordynującej

Wybór zewnętrznej firmy

Podejmując decyzję aby skorzystać z usług agencji SEO, musisz przejść proces selekcji. W tej branży działa wiele uczciwych, godnych zaufania firm. Zdarzają się jednak czarne owce.
Pojawia się kwestia rodzaju projektu nad którym należałoby pracować. Jeśli prowadzisz działalność lokalna i na tym rynku chcesz się skupić – znajdź firmę specjalizującą się w tego rodzaju działaniach SEO. Ważną sprawą jest też kwestia raportowania działań. Co miesiąc powinieneś otrzymać dokładny raport z wykonanych prac i samodzielnie go zweryfikować.

Jeśli wybierzesz pierwszą opcję nasz sklep SEO oferuje szeroki asortyment usług, dzięki którym osiągniesz pożądane efekty.
Drugi wariant pozwoli Ci zająć się innymi rzeczami w firmie a nasza agencja samodzielnie zadba o znaczny wzrost w rankingu pozycji a co za tym idzie, darmowego ruchu z wyszukiwarek dla Twojej strony.

Korzystając z własnej wiedzy oraz książek dotyczących SEO, tworzymy artykuły w których krok po kroku wyjaśniamy tajniki działania wyszukiwarek i rzemiosła jakim jest pozycjonowanie. Zapraszamy do lektury!

Jakie są korzyści z posiadania wiedzy z zakresu SEO?

Obecnie SEO jest podstawowym narzędziem w marketingu i jeśli chcemy, żeby nasza firma osiągnęła sukces na rynku – nie sposób się bez niego obejść. Do głównych celów SEO można zaliczyć lepszą widoczność witryny, a co za tym idzie więcej potencjalnych klientów. Umiejętność pozycjonowania, przekłada się na wysokie pozycje w wyszukiwarce, które dla użytkowników są synonimem jakości witryny.

Gdzie można wykorzystać wiedzę z zakresu SEO?

Nabytą wiedzę można wykorzystać w zawodzie specjalisty SEO i pracy w agencji lub jako freelancer. Znając się na pozycjonowaniu strony i jej optymalizacji zwiększymy zasięg naszego sklepu internetowego lub witryny informacyjnej. Nauka pozycjonowania pozwoli również na rozwinięcie kreatywności i nauczy pisać teksty oraz artykuły zgodne z wytycznymi.

Dlaczego warto uczyć się z materiałów od Seo-Services?

Seo-Services oferuje łatwo przyswajalny, darmowy kurs SEO przygotowany specjalnie z myślą o osobach początkujących, jednocześnie nie jeden doświadczony “Seowiec” znajdzie tu przydatną wiedzę. Cały materiał pogrupowany został w lekcje – jest to bardzo wygodne rozwiązanie i pozwala podejść do nauki w sposób uporządkowany i harmonijny. W kursie zawarte zostały podstawy SEO idealne na początek swojej przygody z pozycjonowaniem oraz elementy content marketingu z którego składa się dziedzina jaką jest SEO.

wyszukiwarki

Wyszukiwanie stało się jednym z podstawowych czynności obecnego społeczeństwa. Z danych statystycznych wynika, że w ciągu jednej sekundy przetworzonych zostaje ponad 7500 zapytań. Czasami w internecie możemy

Czytaj Więcej »
Lekcja 2 - Jak działa wyszukiwarka_

Temat na pierwszy rzut oka banalny i niezbyt ciekawy jednak jest niezbędny do zrozumienia rzemiosła jakim jest praca przy SEO.  Podstawowym zadaniem jest przetwarzanie zasobów internetu. Witryny

Czytaj Więcej »
Lekcja 3

Wyszukiwarki przeszukują strony, sprawdzając ich zawartość oraz odnośniki. Kolejnym krokiem jest stworzenie z nich baz danych co ułatwia szybką odpowiedź na zapytanie. Roboty analizują surowy dokument HTML.

Czytaj Więcej »
Lekcja 4 - analizowanie strony

Informational Retrieval (IR) to nowa dziedzina nauki, powstała w drugiej połowie XX wieku na której polegają wyszukiwarki. Definiuje ona kilka podstawowych typów wyszukiwań takich jak: Wyszukiwanie fraz

Czytaj Więcej »
Lekcja 5 - Czynniki Rankingowe 2020

Portal MOZ przeprowadził ankietę wśród czołowych przedstawicieli branży SEO, dotyczącą najważniejszych czynników wpływających na pozycję strony. Oto jak prezentują się wyniki. Pozytywne czynniki rankingowe 1. Autorytet linków

Czytaj Więcej »
Lekcja 6 - Strategia SEO

Obecnie strategia SEO, stanowi jeden z podstawowych filarów kampani marketingowej, każdego ceniącego się przedsiębiorstwa. Spowodowane jest to przez główne trendy: Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania pozwala na

Czytaj Więcej »
Lekcja 7 - Plan SEO

Wśród specjalistów SEO panuje przekonanie, żę optymalizacja strony pod kątem wyszukiwania, powinna zostać przeprowadzona jak najszybciej. Proces ten należy rozpocząć od wybrania CMS’a, zaplanowania architektury pojedynczych podstron

Czytaj Więcej »
Lekcja 8 - Analiza SWOT i SMART

W planowaniu biznesu  używa się wielu metodologii i schematów. Najpopularniejsze z nich to analiza SWOT (w tłumaczeniu na język polski, skrót od: silne strony, słabe strony, szanse,

Czytaj Więcej »
Lekcja 9 - Pozycjonowanie strony 2021

Pierwsze kroki SEO Działania SEO należy odpowiednio przygotować i przemyśleć, żeby w późniejszym czasie przyniosły jak najlepsze rezultaty. Rozwijając witrynę i wprowadzając zmiany w projekcie należy brać

Czytaj Więcej »
Lekcja 10 - Wpływ na SEO

Audyt, kanibalizacja słów kluczowych oraz kwestie hostingu i serwera. Tak jak już wspominaliśmy wcześniej, audyt to jedno z najważniejszych działań w SEO. Należy go przeprowadzić jak najszybciej. 

Czytaj Więcej »
Lekcja 11 - Analiza konkurencji

Sprawdź, które witryny konkurencji stawiają na SEO w procesie pozyskania klienta. Rozpoczynając swoją przygodę z pozycjonowaniem strony, należy dokładnie sprawdzić konkurencję, która zajmuje najwyższe pozycje w wyszukiwarce

Czytaj Więcej »
Lekcja 12 - Zmiany w strukturze

W kolejnej części naszego kursu SEO, chcemy przedstawić Wam, jakie zmiany, choć z pozoru błahe, mają istotny wpływ na to jak będzie postrzegać nas wyszukiwarka. Wzrost pozycji

Czytaj Więcej »
Lekcja 13 - Słowa kluczowe

Jesteś na etapie wypełniania witryny tekstami lub zrobiłeś pełny audyt treści na swojej stronie i chcesz ją zoptymalizować zgodnie z wytycznymi SEO? Na pewno zdajesz sobie sprawę,

Czytaj Więcej »
Lekcja 14 - Narzędzia do analizy słów kluczowych

Narzędzia służące do analizy słów kluczowych pozwolą Ci przebadać ilość wyszukiwań dla danego zapytania i odkryć nowe, warte uwagi terminy dotyczące danej tematyki. Narzędzia możemy podzielić na

Czytaj Więcej »
Lekcja 15 - Strategia długiego ogona

Wspominaliśmy o tym wcześniej, jednak jeszcze raz podkreślamy jak wartościowy jest ruch pochodzący z fraz typu long tail. Aż 70% wszystkich zapytań wpisywanych w wyszukiwarkę to tzw.

Czytaj Więcej »
Lekcja 16 - Optymalizacja i słowa kluczowe

Rozbudowane systemy zarządzania treścią składające się z setek stron są dużym wyzwaniem dla SEO. Optymalizując treść na stronę należy skupić się na generowaniu unikatowych tytułów, nagłówków <H1>

Czytaj Więcej »
Lekcja 17 - Przekierowanie

Kolejna lekcja naszego darmowego kursu SEO będzie dotyczyć popularnego zabiegu jakim jest przekierowanie.  Najprościej mówiąc ma ono zwykle na celu wskazanie przeglądarce, że treści zostały przeniesione. Przykładowo,

Czytaj Więcej »
Lekcja 18 - Budowanie bazy linków

Obecnie najważniejszymi czynnikami wpływającymi na pozycje strony są tzw. sygnały społecznościowe do których zaliczamy między innymi odnośniki przychodzące czy reakcje na treść w postaci czasu spędzonego na

Czytaj Więcej »
Lekcja 19 - Wartość linków

Wyszukiwarka ocenia linki biorąc pod uwagę wiele czynników. Podstawowe to autorytet, trafność, zaufanie i odpowiedni anchor tekst. Rozkładając proces sprawdzania linków przez algorytmy musimy wziąć pod uwagę

Czytaj Więcej »