Darmowy Kurs SEO
Wiedza SEO
Zatrudnienie zewnętrznej agencji czy stworzenie własnego zespołu SEO?
Zaczynając długoterminową przygodę z pozycjonowaniem strony, należy określić znaczenie SEO dla Twojej firmy. Dzięki temu poznasz jak duże korzyści uzyskasz będąc na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwań.
- Wybierz najlepsze słowa kluczowe
- Sprawdź jakie pozycje zajmujesz obecnie i jaki z nich płynie ruch
- Określ szanse na uzyskanie nowych użytkowników na podstawie analiz CTR
- Sprawdź koszt CPC dla wybranych słów kluczowych
Jeśli wykonana analiza, odpowiedziała Ci na wyżej wymienione pytanie, a darmowy ruch z wyszukiwarki pozwoli znacznie podnieść obroty przedsiębiorstwa, zacznij działać!
Stwórz własny zespół SEO składający się redaktorów tworzących przyjazne treści, osób zajmujące się pozyskiwaniem odnośników oraz menadżera projektu kierującego całością (Tą funkcję możesz pełnić samodzielnie czerpiąc wiedzę o pozycjonowaniu z naszych artykułów.)
Korzyści ze stworzenia własnego zespołu:
- Większe poczucie odpowiedzialności
- Szybsze poznanie struktury przedsiębiorstwa
- Krótszy okres implementacji
- Możliwość prowadzenia międzydziałowej komunikacji
- Obecność osoby koordynującej
Wybór zewnętrznej firmy
Podejmując decyzję aby skorzystać z usług agencji SEO, musisz przejść proces selekcji. W tej branży działa wiele uczciwych, godnych zaufania firm. Zdarzają się jednak czarne owce.
Pojawia się kwestia rodzaju projektu nad którym należałoby pracować. Jeśli prowadzisz działalność lokalna i na tym rynku chcesz się skupić – znajdź firmę specjalizującą się w tego rodzaju działaniach SEO. Ważną sprawą jest też kwestia raportowania działań. Co miesiąc powinieneś otrzymać dokładny raport z wykonanych prac i samodzielnie go zweryfikować.
Jeśli wybierzesz pierwszą opcję nasz sklep SEO oferuje szeroki asortyment usług, dzięki którym osiągniesz pożądane efekty.
Drugi wariant pozwoli Ci zająć się innymi rzeczami w firmie a nasza agencja samodzielnie zadba o znaczny wzrost w rankingu pozycji a co za tym idzie, darmowego ruchu z wyszukiwarek dla Twojej strony.
Korzystając z własnej wiedzy oraz książek dotyczących SEO, tworzymy artykuły w których krok po kroku wyjaśniamy tajniki działania wyszukiwarek i rzemiosła jakim jest pozycjonowanie. Zapraszamy do lektury!
Jakie są korzyści z posiadania wiedzy z zakresu SEO?
Gdzie można wykorzystać wiedzę z zakresu SEO?
Dlaczego warto uczyć się z materiałów od Seo-Services?
Seo-Services oferuje łatwo przyswajalny, darmowy kurs SEO przygotowany specjalnie z myślą o osobach początkujących, jednocześnie nie jeden doświadczony “Seowiec” znajdzie tu przydatną wiedzę. Cały materiał pogrupowany został w lekcje – jest to bardzo wygodne rozwiązanie i pozwala podejść do nauki w sposób uporządkowany i harmonijny. W kursie zawarte zostały podstawy SEO idealne na początek swojej przygody z pozycjonowaniem oraz elementy content marketingu z którego składa się dziedzina jaką jest SEO.
Wyszukiwanie stało się jednym z podstawowych czynności obecnego społeczeństwa. Z danych statystycznych wynika, że w ciągu jednej sekundy przetworzonych zostaje ponad 7500 zapytań. Czasami w
Temat na pierwszy rzut oka banalny i niezbyt ciekawy jednak jest niezbędny do zrozumienia rzemiosła jakim jest praca przy SEO. Podstawowym zadaniem jest przetwarzanie zasobów
Wyszukiwarki przeszukują strony, sprawdzając ich zawartość oraz odnośniki. Kolejnym krokiem jest stworzenie z nich baz danych co ułatwia szybką odpowiedź na zapytanie. Roboty analizują surowy
Informational Retrieval (IR) to nowa dziedzina nauki, powstała w drugiej połowie XX wieku na której polegają wyszukiwarki. Definiuje ona kilka podstawowych typów wyszukiwań takich jak:
Portal MOZ przeprowadził ankietę wśród czołowych przedstawicieli branży SEO, dotyczącą najważniejszych czynników wpływających na pozycję strony. Oto jak prezentują się wyniki. Pozytywne czynniki rankingowe 1.
Obecnie strategia SEO, stanowi jeden z podstawowych filarów kampani marketingowej, każdego ceniącego się przedsiębiorstwa. Spowodowane jest to przez główne trendy: Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania
Wśród specjalistów SEO panuje przekonanie, żę optymalizacja strony pod kątem wyszukiwania, powinna zostać przeprowadzona jak najszybciej. Proces ten należy rozpocząć od wybrania CMS’a, zaplanowania architektury
W planowaniu biznesu używa się wielu metodologii i schematów. Najpopularniejsze z nich to analiza SWOT (w tłumaczeniu na język polski, skrót od: silne strony, słabe
Pierwsze kroki SEO Działania SEO należy odpowiednio przygotować i przemyśleć, żeby w późniejszym czasie przyniosły jak najlepsze rezultaty. Rozwijając witrynę i wprowadzając zmiany w projekcie
Audyt, kanibalizacja słów kluczowych oraz kwestie hostingu i serwera. Tak jak już wspominaliśmy wcześniej, audyt to jedno z najważniejszych działań w SEO. Należy go przeprowadzić
Sprawdź, które witryny konkurencji stawiają na SEO w procesie pozyskania klienta. Rozpoczynając swoją przygodę z pozycjonowaniem strony, należy dokładnie sprawdzić konkurencję, która zajmuje najwyższe pozycje
W kolejnej części naszego kursu SEO, chcemy przedstawić Wam, jakie zmiany, choć z pozoru błahe, mają istotny wpływ na to jak będzie postrzegać nas wyszukiwarka.
Jesteś na etapie wypełniania witryny tekstami lub zrobiłeś pełny audyt treści na swojej stronie i chcesz ją zoptymalizować zgodnie z wytycznymi SEO? Na pewno zdajesz
Narzędzia służące do analizy słów kluczowych pozwolą Ci przebadać ilość wyszukiwań dla danego zapytania i odkryć nowe, warte uwagi terminy dotyczące danej tematyki. Narzędzia możemy
Wspominaliśmy o tym wcześniej, jednak jeszcze raz podkreślamy jak wartościowy jest ruch pochodzący z fraz typu long tail. Aż 70% wszystkich zapytań wpisywanych w wyszukiwarkę
Rozbudowane systemy zarządzania treścią składające się z setek stron są dużym wyzwaniem dla SEO. Optymalizując treść na stronę należy skupić się na generowaniu unikatowych tytułów,
Kolejna lekcja naszego darmowego kursu SEO będzie dotyczyć popularnego zabiegu jakim jest przekierowanie. Najprościej mówiąc ma ono zwykle na celu wskazanie przeglądarce, że treści zostały
Obecnie najważniejszymi czynnikami wpływającymi na pozycje strony są tzw. sygnały społecznościowe do których zaliczamy między innymi odnośniki przychodzące czy reakcje na treść w postaci czasu
Wyszukiwarka ocenia linki biorąc pod uwagę wiele czynników. Podstawowe to autorytet, trafność, zaufanie i odpowiedni anchor tekst. Rozkładając proces sprawdzania linków przez algorytmy musimy wziąć
Zacznijmy od wyjaśnienia jak to się dzieje, że użytkownik publikuje dany odnośnik w sieci. Co skłoniło go aby zostawić link do konkretnej strony? Najważniejsze powody
Marketingiem treści nazywamy proces tworzenia, publikacji i promocji treści. Jak powszechnie wiadomo głównym jego celem jest zdobycie reputacji. Jeśli chodzi o SEO, to należy pamiętać
Każda kampania content marketingowa opiera się na przedstawieniu pomysłów na treść, którą chcemy publikować. Należy wykazać się niemałą kreatywnością aby stworzyć oryginalne publikacje zachęcające użytkowników
Główną zasadą jakiej należy przestrzegać w tworzeniu witryny jest jej płaska architektura. Pozwala to użytkownikom szybko dostać się do poszukiwanej podstrony, podczas gdy głęboka architektura
Proces pozycjonowania strony jest dla wielu osób niejasny. Powodów tego jest wiele, jednym z nich jest długi czas oczekiwania na pierwsze efekty i ich rozłożenie.
Jeśli zauważyliśmy spadek wejść na swoją witrynę, to w pierwszej kolejności powinniśmy zdiagnozować z jakiego źródła ruch znacznie się obniżył. Korzystając z narzędzi takich jak
Jeśli zauważyliśmy nagły, duży spadek ruchu na naszej witrynie a w Google Search Console widnieje informacja o nałożeniu na nas kary to najprawdopodobniej algorytm Panda
Ahrefs powstał w 2011 roku. Jest to pakiet programów Seo, zawierający najlepsze narzędzia potrzebne ,do efektywnego pozycjonowania ( budowania bazy linków, badania słów kluczowych, analizy