Seo-Services

Pozycjonowanie.

Pomyśl, jakby to było, gdyby to właśnie Twoja strona zajmowała pierwsze miejsce w rankingu zapytań… Służbowa poczta pęka w szwach od ilości zamówień i propozycji współpracy, a tempo nadchodzących powiadomień na firmowych profilach w social media powoli przekracza prędkość światła. Jesteśmy przekonani, że o tak zawrotnym wzroście marży zarówno każdy biznesmen jak i biznesmenka.

Zamiast tylko marzyć - zacznij działać!

Sprawdź naszą ofertę przygotowaną z myślą o zmianach jakie Google planuje wprowadzić w 2022 roku!

Dlaczego pozycjonować stronę z SEO-Services?

Narzędzia, dzięki którym Twoja strona osiągnie sukces.

Do każdej strony podchodzimy indywidualnie!

Trzy filary skutecznych działań:

Zlecając pozycjonowanie naszej agencji:

Mamy wiedzę i środki, które pozwolą Twojej firmie stać się widoczną w sieci

Specjaliści ds. Content Marketing'u

Specjaliści ds. SEO

Copywriterzy

Graphic Designer

Słów kilka o SEO...

Ze względu na to, że 80% wszystkich sesji internetowych rozpoczyna się od wyszukiwarki, to właśnie na ruchu pochodzącym z niej powinieneś się skupić.

Marketing internetowy to dzisiaj jeden z podstawowych filarów, na których opiera się strategia zdobywania klientów dla większości firm. Większość użytkowników szukając produktów lub usług korzysta z wyszukiwarki internetowej Google. SEO (Search Engine Optimization) to nic innego, jak dostosowanie witryny do algorytmu wyszukiwarki tak, aby wyświetlały daną stronę tak wysoko, jak to tylko możliwe.

W SEO-Services świadczymy kompleksowe usługi, które mają na celu wywindowanie pozycji strony w wyszukiwarce, po wpisaniu określonej frazy, a także realizujemy poszczególne usługi, które się z tym wiążą, takie jak zdobywanie linków i pisanie treści oraz wykonywanie audytów technicznych stron.

Proces pozycjonowania strony w wyszukiwarce internetowej można podzielić na kilka etapów. W Seo-Services zajmiemy się Twoją stroną kompleksowo, zaczynając od najistotniejszych czynności, a następnie przechodząc do kolejnych etapów pozycjonowania. Kluczowy podczas budowania pozycji strony firmowej w wyszukiwarce jest audyt, który pozwoli na zoptymalizowanie kolejnych działań.

Na czym polega audyt strony pod kątem SEO?

Audyt strony ma na celu przeanalizowanie tego, jak zbudowana jest strona z uwzględnieniem wszystkich czynników, które wpływają na jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Dotyczy to zarówno kwestii technicznych, jak i zawartej na stronie treści. Ostatecznie audyt pozwoli zaplanować działania, które są niezbędne do tego, aby móc dalej pozycjonować stronę na konkretne frazy. Sam audyt przeprowadza się za pomocą specjalistycznego oprogramowania.

Dlaczego należy przeprowadzić audyt strony firmowej?

W Seo-Services przykładamy dużą uwagę do tego etapu, gdyż pozwala on znacząco ograniczyć późniejsze koszty pozycjonowania strony. Nierzadko dzieje się tak, że pierwsze efekty pozycjonowania witryny uzyskuje się już po wprowadzeniu prostych zmian technicznych na stronie oraz zoptymalizowaniu treści pod kątem wytycznych z audytu. Zoptymalizowanie strony firmowej jest istotne dla lokalnych przedsiębiorstw, które dzięki temu mogą łatwo zdobyć miejsca na pierwszych stronach wyszukiwania bez prowadzenia dalszych działań. Dzieje się tak, gdy dana branża nie jest bardzo konkurencyjna.
Jest to również istotne dla większych firm, które chcą pozycjonować stronę na bardziej konkurencyjne frazy, a kwestie techniczne mogą do istotnie utrudniać, a niekiedy nawet całkiem uniemożliwiać.

Jak wdrażamy optymalizację serwisu po audycie?

Znając konkretne zalecenia z audytu, wdrażamy je bezpośrednio w kodzie źródłowym strony klienta, a także w treści. Są to pierwsze działania, które podejmujemy, rozpoczynając optymalizację całej strony firmowej. Dopiero kolejnym etapem powinno być rozpoczęcie budowy bazy linków prowadzących do strony, która wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania.

Firmy, które chcąc istnieć w świadomości konsumentów i zapewnić sobie stały dopływ nowych klientów muszą skupić się na wdrożeniu odpowiedniej strategii marketingowej. Jako że znaczna część konsumentów szuka informacji o produktach i usługodawcach w Internecie, jest to główne miejsce na reklamowanie się dla przedsiębiorców z wielu branż. Pierwszym krokiem klientów chcących znaleźć informacje o jakimś produkcie jest wyszukiwarka internetowa, która pozwala na precyzyjne odnalezienie lokalnie działającej firmy świadczącej dane usługi. Niewątpliwie jest to powód, dla którego warto pozycjonować swoją stronę firmową na określone frazy.

Zalety pozycjonowania strony

Celem pozycjonowania strony firmowej na konkretne frazy jest zaprezentowanie swojej oferty potencjalnemu klientowi. Jeśli Twoja firma nie znajduje się wysoko w wynikach wyszukiwania, możesz bazować jedynie na płatnych kampaniach reklamowych, które są stosunkowo drogie. Umiejętne wdrożenie strategii pozycjonowania strony i zoptymalizowanie jej pod kątem wyszukiwarek pozwoli Ci stosunkowo niższym kosztem uzyskać ruch organiczny na stronie.
Pozwoli Ci to na zaprezentowanie oferty firmy i zwiększenie wyników sprzedaży niezależnie od tego, czy prowadzisz działalność usługową, czy handlową. Dotyczy to zarówno firm działających lokalnie chcących dotrzeć do konsumentów z danego miasta, jak i firm, które szukają klientów w całym kraju.

Ile wejść można zyskać na pozycjonowaniu strony?

Prawidłowe zoptymalizowanie strony pod kątem wyszukiwarki może zwiększyć ruch organiczny na stronie o kilkadziesiąt procent, a w niektórych sytuacjach można mówić o kilkudziesięciu krotnym wzroście. Wszystko zależy od pozycji strony oraz konkurencyjności frazy, a także zainteresowania potencjalnych klientów danymi słowami kluczowymi.

Co da bycie na pierwszej stronie wyszukiwania?

Według statystyk większość konsumentów wchodzi jedynie na strony, które wyświetlą się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Strona, która jest pierwsza w wynikach na daną frazę, zdobywa nawet przeszło dziewięćdziesiąt procent całego ruchu, podczas gdy pozostałe strony muszą zadowolić się zaledwie połową całej liczby wyszukiwań. Konkretne liczby są zależne od specyfiki słów kluczowych, jednak zawsze lwia część ruchu przypada na pierwszą trójkę wyników.
W praktyce oznacza to, że posiadając dobrze przygotowaną ofertę na stronie firmowej, możesz w ten sposób łatwo przyczynić się do bezpośredniego wzrostu sprzedaży lub skutecznie zaistnieć w świadomości konsumentów budując markę swojej firmy.

Na czym polega audyt strony pod kątem SEO?

Audyt strony ma na celu przeanalizowanie tego, jak zbudowana jest strona z uwzględnieniem wszystkich czynników, które wpływają na jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Dotyczy to zarówno kwestii technicznych, jak i zawartej na stronie treści. Ostatecznie audyt pozwoli zaplanować działania, które są niezbędne do tego, aby móc dalej pozycjonować stronę na konkretne frazy. Sam audyt przeprowadza się za pomocą specjalistycznego oprogramowania.

Dlaczego należy przeprowadzić audyt strony firmowej?

W Seo-Services przykładamy dużą uwagę do tego etapu, gdyż pozwala on znacząco ograniczyć późniejsze koszty pozycjonowania strony. Nierzadko dzieje się tak, że pierwsze efekty pozycjonowania witryny uzyskuje się już po wprowadzeniu prostych zmian technicznych na stronie oraz zoptymalizowaniu treści pod kątem wytycznych z audytu. Zoptymalizowanie strony firmowej jest istotne dla lokalnych przedsiębiorstw, które dzięki temu mogą łatwo zdobyć miejsca na pierwszych stronach wyszukiwania bez prowadzenia dalszych działań. Dzieje się tak, gdy dana branża nie jest bardzo konkurencyjna.
Jest to również istotne dla większych firm, które chcą pozycjonować stronę na bardziej konkurencyjne frazy, a kwestie techniczne mogą do istotnie utrudniać, a niekiedy nawet całkiem uniemożliwiać.

Jak wdrażamy optymalizację serwisu po audycie?

Znając konkretne zalecenia z audytu, wdrażamy je bezpośrednio w kodzie źródłowym strony klienta, a także w treści. Są to pierwsze działania, które podejmujemy, rozpoczynając optymalizację całej strony firmowej. Dopiero kolejnym etapem powinno być rozpoczęcie budowy bazy linków prowadzących do strony, która wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania.

Nie ulega wątpliwości, że obecność firmy w internecie jest kluczowa dla skutecznego pozyskiwania klientów. Pozycjonowanie strony na określone frazy oraz optymalizacja witryny pod kątem technicznym jest kluczowa dla budowania ruchu organicznego na stronie. Znając zalety i możliwości, jakie płyną dla firmy z dobrze wypozycjonowanej strony, powstaje naturalne pytanie – ile kosztuje pozycjonowanie strony? Niestety trudno na to jednoznacznie odpowiedzieć.

Pozycjonowanie stron – cennik

Żadna szanująca się firma SEO nie powie z góry, ile osiągniesz wdrożeniem całego procesu pozycjonowania strony. Jest to niemożliwe ze względu na to, że ogromne znaczenie na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania ma konkurencja, która zazwyczaj nie śpi i także aktywnie walczy o ruch na swoich stronach.
Ponadto wyniki zależą od stale zmieniających się algorytmów Google, do których trzeba się dostosowywać i trzymać rękę na pulsie. W Seo-Services zawsze wyceniamy pozycjonowanie indywidualnie, dbając o jakość naszych usług.

Od czego zależy cena pozycjonowania strony?

Ostateczny koszt pozycjonowania strony na daną frazę zależy głównie od tego, jak duża jest konkurencja. Frazy globalne, na które pozycjonowane są strony firm komercyjnych z całej Polski, a nawet świata będą najdroższe, gdyż wymagają perfekcyjnego dopasowania strony do wymagań algorytmów od strony technicznej, a także pozyskania znacznej ilości wartościowych linków. Frazy lokalne, na które nie ma aż tak dużej konkurencji, będą znacznie tańsze, gdyż niekiedy wystarczy jedynie zoptymalizować stronę firmową i odpowiednio zmodyfikować jej treść.
Tak się dzieje jedynie w przypadku niszowych działalności. W przypadku nieco bardziej skomplikowanych fraz trzeba zbudować zaplecze linków. Od jego wielkości zależy ostateczny koszt pozycjonowania strony. Trudno oszacować, jak duże zaplecze będzie potrzebne, a także jak zmieni się sytuacja w czasie pozycjonowania i czy zaplecza nie będą potrzebowały rozbudowy. Dlatego też wycenę zawsze należy przeprowadzać indywidualnie.

Zalety pozycjonowania strony

Celem pozycjonowania strony firmowej na konkretne frazy jest zaprezentowanie swojej oferty potencjalnemu klientowi. Jeśli Twoja firma nie znajduje się wysoko w wynikach wyszukiwania, możesz bazować jedynie na płatnych kampaniach reklamowych, które są stosunkowo drogie. Umiejętne wdrożenie strategii pozycjonowania strony i zoptymalizowanie jej pod kątem wyszukiwarek pozwoli Ci stosunkowo niższym kosztem uzyskać ruch organiczny na stronie.
Pozwoli Ci to na zaprezentowanie oferty firmy i zwiększenie wyników sprzedaży niezależnie od tego, czy prowadzisz działalność usługową, czy handlową. Dotyczy to zarówno firm działających lokalnie chcących dotrzeć do konsumentów z danego miasta, jak i firm, które szukają klientów w całym kraju.

Ile wejść można zyskać na pozycjonowaniu strony?

Prawidłowe zoptymalizowanie strony pod kątem wyszukiwarki może zwiększyć ruch organiczny na stronie o kilkadziesiąt procent, a w niektórych sytuacjach można mówić o kilkudziesięciu krotnym wzroście. Wszystko zależy od pozycji strony oraz konkurencyjności frazy, a także zainteresowania potencjalnych klientów danymi słowami kluczowymi.

Co da bycie na pierwszej stronie wyszukiwania?

Według statystyk większość konsumentów wchodzi jedynie na strony, które wyświetlą się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Strona, która jest pierwsza w wynikach na daną frazę, zdobywa nawet przeszło dziewięćdziesiąt procent całego ruchu, podczas gdy pozostałe strony muszą zadowolić się zaledwie połową całej liczby wyszukiwań. Konkretne liczby są zależne od specyfiki słów kluczowych, jednak zawsze lwia część ruchu przypada na pierwszą trójkę wyników.
W praktyce oznacza to, że posiadając dobrze przygotowaną ofertę na stronie firmowej, możesz w ten sposób łatwo przyczynić się do bezpośredniego wzrostu sprzedaży lub skutecznie zaistnieć w świadomości konsumentów budując markę swojej firmy.

Na czym polega audyt strony pod kątem SEO?

Audyt strony ma na celu przeanalizowanie tego, jak zbudowana jest strona z uwzględnieniem wszystkich czynników, które wpływają na jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Dotyczy to zarówno kwestii technicznych, jak i zawartej na stronie treści. Ostatecznie audyt pozwoli zaplanować działania, które są niezbędne do tego, aby móc dalej pozycjonować stronę na konkretne frazy. Sam audyt przeprowadza się za pomocą specjalistycznego oprogramowania.

Dlaczego należy przeprowadzić audyt strony firmowej?

W Seo-Services przykładamy dużą uwagę do tego etapu, gdyż pozwala on znacząco ograniczyć późniejsze koszty pozycjonowania strony. Nierzadko dzieje się tak, że pierwsze efekty pozycjonowania witryny uzyskuje się już po wprowadzeniu prostych zmian technicznych na stronie oraz zoptymalizowaniu treści pod kątem wytycznych z audytu. Zoptymalizowanie strony firmowej jest istotne dla lokalnych przedsiębiorstw, które dzięki temu mogą łatwo zdobyć miejsca na pierwszych stronach wyszukiwania bez prowadzenia dalszych działań. Dzieje się tak, gdy dana branża nie jest bardzo konkurencyjna.
Jest to również istotne dla większych firm, które chcą pozycjonować stronę na bardziej konkurencyjne frazy, a kwestie techniczne mogą do istotnie utrudniać, a niekiedy nawet całkiem uniemożliwiać.

Jak wdrażamy optymalizację serwisu po audycie?

Znając konkretne zalecenia z audytu, wdrażamy je bezpośrednio w kodzie źródłowym strony klienta, a także w treści. Są to pierwsze działania, które podejmujemy, rozpoczynając optymalizację całej strony firmowej. Dopiero kolejnym etapem powinno być rozpoczęcie budowy bazy linków prowadzących do strony, która wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania.