Seo-Services

Darmowy Kurs SEO.

Wiedza SEO

Zatrudnienie zewnętrznej agencji czy stworzenie własnego zespołu SEO?

Zaczynając długoterminową przygodę z pozycjonowaniem strony, należy określić znaczenie SEO dla Twojej firmy. Dzięki temu poznasz jak duże korzyści uzyskasz będąc na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwań.

Jeśli wykonana analiza, odpowiedziała Ci na wyżej wymienione pytanie, a darmowy ruch z wyszukiwarki pozwoli znacznie podnieść obroty przedsiębiorstwa, zacznij działać! Stwórz własny zespół SEO składający się redaktorów tworzących przyjazne treści, osób zajmujące się pozyskiwaniem odnośników oraz menadżera projektu kierującego całością (Tą funkcję możesz pełnić samodzielnie czerpiąc wiedzę o pozycjonowaniu z naszych artykułów.)

Korzyści ze stworzenia własnego zespołu:

Wybór zewnętrznej firmy

Podejmując decyzję aby skorzystać z usług agencji SEO, musisz przejść proces selekcji. W tej branży działa wiele uczciwych, godnych zaufania firm. Zdarzają się jednak czarne owce. Pojawia się kwestia rodzaju projektu nad którym należałoby pracować. Jeśli prowadzisz działalność lokalna i na tym rynku chcesz się skupić – znajdź firmę specjalizującą się w tego rodzaju działaniach SEO. Ważną sprawą jest też kwestia raportowania działań. Co miesiąc powinieneś otrzymać dokładny raport z wykonanych prac i samodzielnie go zweryfikować. Jeśli wybierzesz pierwszą opcję nasz sklep SEO oferuje szeroki asortyment usług, dzięki którym osiągniesz pożądane efekty. Drugi wariant pozwoli Ci zająć się innymi rzeczami w firmie a nasza agencja samodzielnie zadba o znaczny wzrost w rankingu pozycji a co za tym idzie, darmowego ruchu z wyszukiwarek dla Twojej strony.

Korzystając z własnej wiedzy oraz książek dotyczących SEO, tworzymy artykuły w których krok po kroku wyjaśniamy tajniki działania wyszukiwarek i rzemiosła jakim jest pozycjonowanie. Zapraszamy do lektury!

Jakie są korzyści z posiadania wiedzy z zakresu SEO?

Obecnie SEO jest podstawowym narzędziem w marketingu i jeśli chcemy, żeby nasza firma osiągnęła sukces na rynku – nie sposób się bez niego obejść. Do głównych celów SEO można zaliczyć lepszą widoczność witryny, a co za tym idzie więcej potencjalnych klientów. Umiejętność pozycjonowania, przekłada się na wysokie pozycje w wyszukiwarce, które dla użytkowników są synonimem jakości witryny.

Gdzie można wykorzystać wiedzę z zakresu SEO?

Nabytą wiedzę można wykorzystać w zawodzie specjalisty SEO i pracy w agencji lub jako freelancer. Znając się na pozycjonowaniu strony i jej optymalizacji zwiększymy zasięg naszego sklepu internetowego lub witryny informacyjnej. Nauka pozycjonowania pozwoli również na rozwinięcie kreatywności i nauczy pisać teksty oraz artykuły zgodne z wytycznymi.

Dlaczego warto uczyć się z materiałów od Seo-Services?

Seo-Services oferuje łatwo przyswajalny, darmowy kurs SEO przygotowany specjalnie z myślą o osobach początkujących, jednocześnie nie jeden doświadczony “Seowiec” znajdzie tu przydatną wiedzę. Cały materiał pogrupowany został w lekcje – jest to bardzo wygodne rozwiązanie i pozwala podejść do nauki w sposób uporządkowany i harmonijny. W kursie zawarte zostały podstawy SEO idealne na początek swojej przygody z pozycjonowaniem oraz elementy content marketingu z którego składa się dziedzina jaką jest SEO.

Jak działa wyszukiwarka?

Temat na pierwszy rzut oka banalny i niezbyt ciekawy jednak jest niezbędny do zrozumienia rzemiosła jakim jest praca przy SEO.  Podstawowym zadaniem jest przetwarzanie zasobów internetu. Witryny zawierają teksty, filmy,

Czytaj więcej »

Analizowanie stron przez wyszukiwarki

Informational Retrieval (IR) to nowa dziedzina nauki, powstała w drugiej połowie XX wieku na której polegają wyszukiwarki. Definiuje ona kilka podstawowych typów wyszukiwań takich jak: Wyszukiwanie fraz sąsiadujących Polega na

Czytaj więcej »

Podstawy tworzenia strategii SEO – Wstęp

Obecnie strategia SEO, stanowi jeden z podstawowych filarów kampani marketingowej, każdego ceniącego się przedsiębiorstwa. Spowodowane jest to przez główne trendy: Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania pozwala na pozyskanie nowych klientów

Czytaj więcej »

Plan SEO – Na co należy zwrócić uwagę

Wśród specjalistów SEO panuje przekonanie, żę optymalizacja strony pod kątem wyszukiwania, powinna zostać przeprowadzona jak najszybciej. Proces ten należy rozpocząć od wybrania CMS’a, zaplanowania architektury pojedynczych podstron i najważniejszej sprawy

Czytaj więcej »

Narzędzia do analizy słów kluczowych

Narzędzia służące do analizy słów kluczowych pozwolą Ci przebadać ilość wyszukiwań dla danego zapytania i odkryć nowe, warte uwagi terminy dotyczące danej tematyki. Narzędzia możemy podzielić na 3 grupy: Stworzone

Czytaj więcej »

Strategia długiego ogona

Wspominaliśmy o tym wcześniej, jednak jeszcze raz podkreślamy jak wartościowy jest ruch pochodzący z fraz typu long tail. Aż 70% wszystkich zapytań wpisywanych w wyszukiwarkę to tzw. długi ogon a

Czytaj więcej »

Przekierowanie – jak i po co je wykonywać?

Kolejna lekcja naszego darmowego kursu SEO będzie dotyczyć popularnego zabiegu jakim jest przekierowanie.  Najprościej mówiąc ma ono zwykle na celu wskazanie przeglądarce, że treści zostały przeniesione. Przykładowo, na stronie staradomena.pl/kurs-seo/

Czytaj więcej »

Budowanie bazy linków

Obecnie najważniejszymi czynnikami wpływającymi na pozycje strony są tzw. sygnały społecznościowe do których zaliczamy między innymi odnośniki przychodzące czy reakcje na treść w postaci czasu spędzonego na stronie przez użytkownika.

Czytaj więcej »

Wartość linków w ocenie wyszukiwarek

Wyszukiwarka ocenia linki biorąc pod uwagę wiele czynników. Podstawowe to autorytet, trafność, zaufanie i odpowiedni anchor tekst. Rozkładając proces sprawdzania linków przez algorytmy musimy wziąć pod uwagę też dodatkowe kryteria,

Czytaj więcej »

Kontrola postępów kampanii SEO

Proces pozycjonowania strony jest dla wielu osób niejasny. Powodów tego jest wiele, jednym z nich jest długi czas oczekiwania na pierwsze efekty i ich rozłożenie. Dlatego bardzo ważnym jest wyznaczenie

Czytaj więcej »

Przyczyny spadku ruchu na stronie

Jeśli zauważyliśmy spadek wejść na swoją witrynę, to w pierwszej kolejności powinniśmy zdiagnozować z jakiego źródła ruch znacznie się obniżył. Korzystając z narzędzi takich jak Google Analytics – wyświetl źródła

Czytaj więcej »

Zmiany w algorytmie Google od 2021 roku

Firma Google udzieliła na swoim firmowym blogu informacji, że od 2021 roku wprowadzona zostanie aktualizacja, dzięki której w rankingach bardzo ważna stanie się użyteczność stron internetowych. W ramach aktualizacji algorytmu,

Czytaj więcej »