Osiągnięcie jak największej sprzedaży własnych produktów czy też różnego rodzaju usług to główny cel każdej firmy, której zależy na generowaniu dużych zysków. Bardzo ważną sprawą jest promowanie własnej oferty w Internecie nie tylko poprzez pozycjonowanie, ale również poprzez dostarczanie odbiorcom odpowiednich treści. Bardzo ważną rolę odgrywają perswazyjne teksty sprzedażowe oraz opisy produktów. W naszej ofercie dostępne są oba rodzaje takich tekstów.
W przeciwieństwie do sklepów stacjonarnych gdzie klient może zobaczyć i dotknąć towar, to podczas zakupów internetowych, przemawiający do wyobraźni opis, zastępuje wszystkie zmysły. Mimo, że każdy towar podlega możliwości zwrotu to ze względu na brak czasu i dodatkowe koszty zależy nam aby z wyborem od razu trafić w sedno.
Nie mniej istotną rolą tekstów sprzedażowych jest ich wpływ na pozycję naszego sklepu w wyszukiwarce. Prawidłowo napisany tekst, zgodnie z wytycznymi SEO znacznie zwiększa szansę na osiągnięcie topowych pozycji w Google dla frazy związanej z produktem.
Teksty sprzedażowe są pisane z wykorzystaniem języka i technik mających na celu przedstawienie realnych zalet i korzyści konkretnych produktów czy też usług. Zadaniem takiego tekstu jest nakłonienie czytelnika do zapoznania się z ofertą firmy oraz do dokonania zakupu. Można więc śmiało stwierdzić, że zadaniem tekstów sprzedażowych jest zwiększenie poziomu sprzedaży. To właśnie dlatego teksty sprzedażowe czy też opisy produktów można znaleźć w wielu różnych miejscach, takich jak:
Teksty sprzedażowe można również znaleźć na różnych ulotkach, katalogach firmowych, broszurach oraz wielu innych materiałach drukowanych. Nic więc dziwnego, że zapotrzebowanie na takie artykuły jest bardzo duże, tym bardziej, że są one skonstruowane tak, aby zapewniały czytelnikom wartościowe informacje oraz rozwiązania ich problemów, którymi są konkretne produkty czy też usługi.
Tworzenie opisów produktów dla potrzeb sklepów internetowych może się wydawać prostym zadaniem. Nic bardziej mylnego. Tworząc opis, należy pamiętać o wielu istotnych sprawach. Dzięki temu klienci realnie zainteresują się danym wyrobem i chętniej go kupią. Poza tym opisy powinny być zoptymalizowane pod kątem algorytmów Google. Dzięki temu możliwe będzie osiąganie wysokiej pozycji sklepu lub podstron z produktami w rezultatach wyszukiwania. Poniżej przedstawione zostały najważniejsze zasady tworzenia opisów produktów do sklepów on-line:
W ofercie naszej firmy dostępne są usługi obejmujące pisanie wysokiej jakości tekstów sprzedażowych oraz opisów produktów. Spełniają one wszystkie wspomniane wyżej wymagania.
Biorąc pod uwagę najważniejszą zasadę – pisania z myślą o kliencie, stwórz personę, odpowiadając sobie na pytania:
Profesjonaliści zatrudnieni w agencjach, takich jak nasza, dokładnie sprawdzają napisane przez siebie teksty przed dodaniem ich do sklepu lub na stronę internetową. Jest to niezwykle istotne, ponieważ dzięki temu copywriter ma pewność, że wszystko zostało napisane zgodnie z podanymi wyżej wymaganiami. Warto przeczytać tekst kilka razy i wprowadzić ewentualne korekty oraz poprawki, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik.
Profesjonaliści zatrudnieni w agencjach, takich jak nasza, dokładnie sprawdzają napisane przez siebie teksty przed dodaniem ich do sklepu lub na stronę internetową. Jest to niezwykle istotne, ponieważ dzięki temu copywriter ma pewność, że wszystko zostało napisane zgodnie z podanymi wyżej wymaganiami. Warto przeczytać tekst kilka razy i wprowadzić ewentualne korekty oraz poprawki, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik.
Cena przedstawionych wyżej treści jest wyższa w porównaniu ze standardowymi tekstami blogowymi czy też zapleczowymi. Nic w tym dziwnego, ponieważ teksty sprzedażowe i opisy produktów są treściami wyższej jakości, które wymagają większego nakładu czasu i pracy. Podczas pisania tekstu należy zwracać uwagę na najdrobniejsze detale, tak aby tekst osiągnął swój cel, jakim jest zwiększenie sprzedaży.
Pomimo wyższej ceny, warto zapłacić więcej za dobre teksty sprzedażowe i opisy produktów. Wysoka jakość treści oznacza większą konwersję, a to z kolei przekłada się na następujące korzyści: