Nie odpiszemy w ciągu 12 godzin? Twoje zamówienie zrealizujemy za darmo!

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne

Nie ulega wątpliwości, że małe firmy działające lokalnie muszą reklamować się w Internecie, aby zaistnieć w świadomości klientów. Według badań specjalistów od marketingu nawet 80% klientów podczas szukania lokalnych usług lub sklepów robi to za pomocą wyszukiwarki internetowej. Lwia część z potencjalnych klientów, którzy odnajdą w ten sposób stronę lub wizytówkę internetową z ofertą firmy, ostatecznie skorzystają z jej oferty. W Seo-Services pomagamy lokalnym przedsiębiorcom w tym, aby ich firma była widoczna w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie Lokalne

Co może zyskać mała firma na pozycjonowaniu strony?

Niewielkie firmy świadczące swoje usługi lokalnie zazwyczaj mają nieco inną strategię pozyskiwania klientów niż przedsiębiorstwa działające w całej Polsce lub nawet globalnie.
Marketing małej firmy powinien być zaplanowany tak, aby dotrzeć do potencjalnych klientów z regionu. Właśnie to pozwala osiągnąć pozycjonowanie strony, gdyż dzięki precyzyjnym działaniom w zakresie optymalizacji strony firmowej oraz pozycjonowania się na konkretne, lokalne frazy dociera się do wąskiej grupy lokalnych konsumentów potencjalnie zainteresowanych ofertą firmy.
Na co dzień pomagamy tworzyć konkretne strategie optymalizacji strony dla lokalnie działający firm tak, by jak najmniejszym kosztem mogły pozyskać szerokie grono klientów. Nasze działanie skupiają się na przeprowadzeniu audytu strony oraz budowaniu bazy linków.

Na czym polega pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonując się na lokalne frazy, trzeba uwzględnić kilka aspektów, które często są pomijane przez właścicieli przedsiębiorstw, przez co tracą oni duża część ruchu na stronie, który łatwo mogliby pozyskać. W Seo-Services dobieramy precyzyjnie frazy kluczowe pod dany region, a także umiejętnie pozyskujemy linki, które zbudują wysoką pozycję w lokalnych wynikach wyszukiwania. Wymaga to przeprowadzenia odpowiedniego audytu oraz umiejętnego zoptymalizowania treści na stronie internetowej. Kilka prostych działań, które zostaną dobrze zaplanowane, może spowodować wzrost wejść na stronę nawet o kilkadziesiąt procent, a nierzadko bywa, że jest to znacznie więcej.
Taki wynik bezpośrednio odbija się na świadomości obecności marki wśród lokalnych konsumentów, co musi przełożyć się wprost na wzrost obrotów firmy. Pozycjonowanie lokalne dotyczy praktycznie każdej branży, która jest zainteresowana konsumentami z danego regionu geograficznego – niezależnie czy mowa o firmie handlowej, usługowej, czy produkcyjnej. Pracując dla Was, zawsze jednak dobieramy strategię pozycjonowania strony tak, by pasowała do specyfiki branży.