Seo-Services

Prowadzenie bloga firmowego.

Nasza oferta.

Blog, jedno z narzędzi content marketingowych jest formą komunikacji z użytkownikiem/klientem. Warto znaleźć swój indywidualny styl i regularnie dodawać na niego wpisy o długości oscylującej w granicach 1500 słów.

Dzięki niemu zwiększysz ruch na stronie, publikując teksty w odpowiednich kategoriach. Ktoś, kto przeczytał poradnik pt. „Jak samodzielnie wykonać stronę internetową?” chętnie sięgnie po kolejny artykuł i zajrzy do Twojego sklepu internetowego, np. w poszukiwaniu doszkalającego kursu online lub narzędzi do tworzenia ciekawych grafik.

Blog firmowy jest potężnym narzędziem służącym do budowania pozycji marki w internecie.

Content first! – Powiedział niegdyś Robert Rose i nagle marketerzy na całym świecie zapragnęli chwycić za pióra i długopisy.

Chcesz aby świat dowiedział się czym się zajmujesz i co możesz zaoferować ludziom? Pokaż mu się!

Pamiętaj, że jedynym miejscem w dzisiejszych czasach gdzie mogą Cię znaleźć to wyszukiwarka Google, która pozwala dotrzeć do Ciebie nie określonej liczbie użytkowników będących potencjalnymi klientami.

Stop!

Zanim zaczniesz cokolwiek tworzyć musisz wiedzieć, że Google to narzędzie o wiele bardziej inteligentne, niż możesz sobie wyobrazić.

Nie masz do tego głowy lub inne obowiązki w firmie sprawiają, że na prowadzenie bloga nie masz czasu? Dobrze trafiłeś!

Nasz zespół wykreuje Twoją markę w sieci!

Zdaniem Pawła Tkaczyka – jednego z największych polskich autorytetów marketingu treści, przyszłość należy właśnie do SEO oraz mailingu. Wielkimi krokami zbliżają się także upgrade Google Analytics oraz FB Pixel., a my wiemy jak rozgryźć tajniki ulepszonych algorytmów wyszukiwarki i stworzyć dla Ciebie rozwiązanie na skalę największych kampanii marketingowych!

Jak dokładnie wygląda proces
dostarczenia contentu na blog firmowy?

Masz dość wypełniania surowych formatek i ramowych tekstów, które mógłby napisać właściwie każdy parafrazując opisy z Wikipedii? Z nami raz na zawsze pożegnasz się z wątpliwej jakości duplicate content! Stawiamy przede wszystkim na zaangażowanie i dociekliwą analizę Twojej branży, tworząc treści, które najbardziej zainteresują Twoich klientów.

Logo

Marketing treści z SEO-Services! Prowadzenie bloga firmowego.

Wnikliwa analiza tematu i branży,
w której działa Twoja firma

Zanim zaplanujemy strategię dostarczania treści musimy poznać potrzeby marki i przeprowadzić analizę dotychczasowych działań. Nie możemy też zapominać o naszej konkurencji.

Pierwsze pytanie jakie musimy sobie zadać brzmi – dlaczego? Jeśli będziemy wiedzieć dlaczego coś robimy to będzie można postawić sobie realny cel, obrać strategię, konsekwentnie ją realizować a na końcu uda nam się zmierzyć efekty tych działań.

Jak twierdził Simon Sineak, inspiracja to podstawa wszystkiego.

Audyt posiadanej treści.

Podstawą content marketingu jest treść. Treść z której będzie się składał nasz blog firmowy musi być wysokiej jakości i zaspokajać potrzeby klientów. Jeśli posiadasz sporo wartościowych danych w postaci wykresów, statystyk itp. postaramy się je wykorzystać. Musimy odpowiedzieć sobie również na ważne pytanie jaki cel chcemy osiągnąć publikując tą treść.

Analizując treść na Twoje stronie odpowiadamy na pytania:

Analiza konkurencji

Sprawdzamy jaki rodzaj treści tworzy konkurencja i gdzie go publikuje. Używając narzędzia Ahrefs sprawdzimy jaki ruch osiąga konkurencją dzięki publikowanym artykułom. Dzięki takiej analizie będziemy mogli zaplanować prowadzenie bloga firmowego w sposób, który efektami przebija konkurencję.

Audyt SEO

Nie ma content marketingu bez wprowadzenia działań seo na stronę.

Sprawdzimy na jakie słowa kluczowe pozycjonuje się strona, czy wybrałeś frazy typu long tail dobrze konwertujące a jednocześnie nie stanowiące bariery nie do przebicia w rankingu wyszukiwarki.

Zanim rozpoczniemy prowadzenie bloga musimy wiedzieć czy:

Budowa skutecznej strategii

Mając wiedzę wynikającą z przeprowadzonego audytu, możemy przejść do stworzenia strategii, która pozwoli nam nakierować copywriterów na dostarczenie odpowiednich treści.

Kalendarz publikacji pozwala nam odpowiedzieć na najważniejsze pytania dotyczące organizacji, są to:

Regularne publikowanie tekstów i materiałów

Świetnym przykładem, który dowodzi, że regularna publikacja ciekawych materiałów się opłaca jest blog graficznej platformy Canva. Ten prosty kreator na rynku funkcjonuje od 2015 r., a systematyczność i efektywne działania marketingu treści sprawiły, że strona zwiększyła liczbę odsłon aż o 226,47% w czwartym miesiącu od opublikowania! Dzięki przydatnym, inspirującym materiałom nie tylko podwoimy Twoje statystyki odwiedzin na stronie, ale przede wszystkim zbudujemy grono wiernych czytelników, którzy będą czekać na kolejny wpis. Dobre i wartościowe treści sprawią, że użytkownicy będą się nimi dzielić, publikując post na Facebooku czy LinkedIn, tworząc w efekcie naturalny system poleceń!

Ustalamy styl w jakim będą tworzone treści (wytyczne dla copywriterów i grafika)

Musimy określić czy dodawane teksty mają mieć charakter techniczny, być pisane w żargonie branżowym czy raczej luźne łatwe do przyswojenia ale nie mniej merytoryczne. Treści urozmaicamy contentem graficznym, dlatego grafik też musi otrzymać odpowiednie wytyczne dotyczące kolorystyki, użycia loga itp.

Określamy persone

Proces ten polega na stworzeniu fikcyjnej postaci, będącej odpowiednikiem docelowego klienta. Pozwala to nam łatwiej zrozumieć dla kogo są przeznaczone treści i pisać tak aby do niego trafić.

Logo

Marketing treści z SEO-Services! Prowadzenie bloga firmowego.

Starannie dobrane frazy zoptymalizowane pod kątem SEO

Wiesz na czym polega tajemnica skutecznego pozycjonowania? To przede wszystkim przemyślany dobór fraz, które nie tylko będą najlepiej wpisywać się w świat Twojej marki, ale przede wszystkim sprytne pozycjonowanie z tzw. „długim ogonem”. Pracując nad ofertą staramy się wydobyć esencję Twojego biznesu na każdym etapie planowania. Zaczynamy od podstawowych fraz, aby następnie przejść do tych najbardziej szczegółowych. Tak zaplanowana strategia prowadzenia bloga firmowego pozwoli Ci cieszyć się imponującym ruchem na stronie i zyskiem ze sprzedaży już od publikacji pierwszego tekstu!

Stworzenie rozbudowanych wytycznych dla copywriterów i grafika

Dzięki temu treści, które zostaną stworzone będą w 100% zgodne z naszymi wymaganiami i nie stracimy tak cennego dzisiaj czasu, na wprowadzanie poprawek.

Stworzenie bazy danych, statystyk, wykresów, które zostaną użyte w artykułach

Dostarczenie Contentu

W umówionym terminie wysyłamy lub samodzielnie publikujemy stworzone treści zarówno pisane jak i graficzne.

Dostarczając treści na blog firmowy mamy na uwadze aspekty SEO a dokładnie założenia algorytmu Panda, który sprawdza jakość artykułów i ogólnie treści na witrynie.
W 2011 roku były wiceprezes Google – Amit Singhal przedstawił listę pytań, Które pomogą nam określić czy treści na stronie „przypadną do gustu” wyżej wymienionemu algorytmowi.

Oto one:

Pytania te dostarczają wiele informacji, pozwalających tworzyć takie treści, na które algorytm Panda będzie patrzył przychylnie.

Kontrola efektów.

Przy użyciu odpowiednich narzędzi możemy śledzić efektywność stworzonego bloga firmowego w postaci pozyskania ruchu, zwiększonej konwersji na produkty i usługi oferowane przez przedsiębiorstwo a także umacniania się marki na rynku.

Mając na uwadze Twoje cele biznesowe, staramy się zaciekawić, zainspirować, zainteresować i najważniejsze skłonić do działania użytkownika.

Statystyki przemawiają za skutecznością blogów firmowych.

55%

Firmy posiadające profesjonalny blog mają 55% więcej odwiedzin niż konkurencja.

88%

Prowadząc sprzedaż B2C, możesz liczyć na 88% więcej leadów miesięcznie.

500%

Regularne blogowanie pozwala zdobyć 5 razy więcej ruchu niż konkurencja, która się tym nie zajmuje.

70%

Firmy B2B prowadzące blog, uzyskują ponad 70% więcej leadów od konkurencji która tego nie robi.

Wyłącznie wartościowe treści SEO wysokiej jakości, dotyczące danego tematu

Zdarzyło Ci się kiedyś trafić na tekst zatytułowany „5 najmodniejszych stylizacji paznokci na jesień” lub „Top 3 najlepsze pasty polerskie do detailingu” a w efekcie przeczytać np. o tym jak sprać plamę z buraków? Od teraz raz na zawsze możesz zapomnieć o shit- content! Naszym celem jest przygotowanie wartościowych treści, nasyconych frazami kluczowymi, które nie tylko zaciekawią czytelnika, ale przede wszystkim pokażą największe atuty Twojego produktu w nietuzinkowy sposób. W końcu sekretem skutecznego marketingu treści jest edukacja!

Z SEO-Services możesz liczyć na:

Logo

Marketing treści z SEO-Services! Prowadzenie bloga firmowego.