Kanibalizacja słów kluczowych, wpływ serwera i hostingu na SEO

Kanibalizacja słów kluczowych

Audyt, kanibalizacja słów kluczowych oraz kwestie hostingu i serwera. Tak jak już wspominaliśmy wcześniej, audyt to jedno z najważniejszych działań w SEO. Należy go przeprowadzić jak najszybciej.  W dziale Darmowy Audyt SEO opisaliśmy najważniejsze punkty, które powinny zostać przeanalizowane podczas jego tworzenia.  Kanibalizacja słów kluczowych. Kiedy występuje i jak sobie z nią radzić? Do zjawisk, … Czytaj dalej Kanibalizacja słów kluczowych, wpływ serwera i hostingu na SEO

Od czego zacząć pozycjonowanie strony?

plan seo

Pierwsze kroki SEO Działania SEO należy odpowiednio przygotować i przemyśleć, żeby w późniejszym czasie przyniosły jak najlepsze rezultaty. Rozwijając witrynę i wprowadzając zmiany w projekcie należy brać pod uwagę i wdrażać biznesową strategię SEO. Praktyki składające się na pozycjonowanie strony, mają bowiem wpływ na witrynę (wybór systemu zarządzania treścią – CMS), tworzenie treści czy plan … Czytaj dalej Od czego zacząć pozycjonowanie strony?

Analiza – SWOT i określenie celów – SMART

Analizy strategii

W planowaniu biznesu  używa się wielu metodologii i schematów. Najpopularniejsze z nich to analiza SWOT (w tłumaczeniu na język polski, skrót od: silne strony, słabe strony, szanse, zagrożenia) a także mająca ocenić cel – analiza SMART (w tłumaczeniu na język polski, skrót od: konkretny, mierzalny, osiągalny, realistyczny, określony w czasie). Warto je wykorzystać przy planowaniu … Czytaj dalej Analiza – SWOT i określenie celów – SMART

Plan SEO – Na co należy zwrócić uwagę

plan seo

Wśród specjalistów SEO panuje przekonanie, żę optymalizacja strony pod kątem wyszukiwania, powinna zostać przeprowadzona jak najszybciej. Proces ten należy rozpocząć od wybrania CMS’a, zaplanowania architektury pojedynczych podstron i najważniejszej sprawy czyli stworzenia, zoptymalizowania a następnie opublikowania treści. Integracja ze sobą wszystkich elementów witryny jest kluczem do stworzenia przyjaznej pod kątem SEO strony i stanowi fundament … Czytaj dalej Plan SEO – Na co należy zwrócić uwagę

Podstawy tworzenia strategii SEO – Wstęp

strategia seo

Obecnie strategia SEO, stanowi jeden z podstawowych filarów kampani marketingowej, każdego ceniącego się przedsiębiorstwa. Spowodowane jest to przez główne trendy: Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania pozwala na pozyskanie nowych klientów i znaczne zwiększenie obrotów firmy. Widoczność w rankingu wyszukiwań, samo w sobie stanowi reklamę – dla użytkowników jest to synonim wysokiej jakości wykonywanych usług czy … Czytaj dalej Podstawy tworzenia strategii SEO – Wstęp

Najważniejsze czynniki rankingowe brane pod uwagę przez wyszukiwarki

czynniki rankingowe

Portal MOZ przeprowadził ankietę wśród czołowych przedstawicieli branży SEO, dotyczącą najważniejszych czynników wpływających na pozycję strony. Oto jak prezentują się wyniki. Pozytywne czynniki rankingowe 1. Autorytet linków na poziomie domeny. Szacowany jest na podstawie wszystkich odnośników w obrębie danej domeny. Na wielkość tego parametru wpływają: liczba odnoszących się do witryny domen poziom zaufania i autorytet … Czytaj dalej Najważniejsze czynniki rankingowe brane pod uwagę przez wyszukiwarki

Analizowanie stron przez wyszukiwarki

analizowanie stron przez wyszukiwarkę

Informational Retrieval (IR) to nowa dziedzina nauki, powstała w drugiej połowie XX wieku na której polegają wyszukiwarki. Definiuje ona kilka podstawowych typów wyszukiwań takich jak: Wyszukiwanie fraz sąsiadujących Polega na wykorzystaniu kolejności słów kluczowych przy analizie dokumentu. Logika rozmyta Nie ma tu podziału na prawdę i fałsz. Najczęściej wykorzystuję się ją do wykrywania błędów ortograficznych. … Czytaj dalej Analizowanie stron przez wyszukiwarki

Meta-title, meta-description, meta-keywords i atrybut alt

Meta

Wyszukiwarki przeszukują strony, sprawdzając ich zawartość oraz odnośniki. Kolejnym krokiem jest stworzenie z nich baz danych co ułatwia szybką odpowiedź na zapytanie. Roboty analizują surowy dokument HTML. Obrazek poniżej przedstawia jak można przeanalizować źródło strony w wyszukiwarce Chrome i zobaczyć na własne oczy co tak naprawdę indeksują wyszukiwarki. Wiadomo także, że wyszukiwarki widzą kilka innych … Czytaj dalej Meta-title, meta-description, meta-keywords i atrybut alt

Jak działa wyszukiwarka?

przegladarka internetowa

Temat na pierwszy rzut oka banalny i niezbyt ciekawy jednak jest niezbędny do zrozumienia rzemiosła jakim jest praca przy SEO.  Podstawowym zadaniem jest przetwarzanie zasobów internetu. Witryny zawierają teksty, filmy, animacje, zdjecia oraz wiele innym rodzajów treści. O ile człowiek nie ma problemu z ich rozpoznawaniem to dla sztucznej inteligencji jest to bardziej skomplikowane. Dlatego … Czytaj dalej Jak działa wyszukiwarka?

Wyszukiwarki – Nowoczesne narzędzie konsumenta

wyszukiwarki

Wyszukiwanie stało się jednym z podstawowych czynności obecnego społeczeństwa. Z danych statystycznych wynika, że w ciągu jednej sekundy przetworzonych zostaje ponad 7500 zapytań. Czasami w internecie możemy spotkać się ze stwierdzeniem, że SEO umiera a pałeczkę w pozyskiwaniu wartościowego ruchu przejął marketing w mediach społecznościowych.  Nic bardziej mylnego. SEO żyje i ma się dobrze, jak … Czytaj dalej Wyszukiwarki – Nowoczesne narzędzie konsumenta