Seo-Services

Marketing szeptany.

Marketing szeptany to działanie mające na celu dotrzeć z ofertą reklamową do odbiorcy w sposób spontaniczny i naturalny. Tworzymy wpisy na stronach gdzie nie są one usuwane przez administratorów. Piszemy tylko w odpowiednich tematach, jednocześnie służąc radą dla jego założyciela. Dobrze wykonany marketing szeptany ma bardzo dużą konwersję, gdyż jak udowodniły badania większośc osób w internecie szuka obiektywnych opinii, nie zwracając uwagi na reklamy.

Super Cena!
PLN 6 szt.
  •  

Przykład

Po co zabudowywać balkon przecież im więcej słońca tym lepiej. Zawsze można się na nim po opalać :). A jeśli boicie się żeby promienie uv go nie uszkadzały i po roku nie odstraszał to poprostu zabezpieczcie go polimocznikiem. Więcej można przeczytać tutaj XXXX. Ta firma specjalizuje się w tych technologiach, sam korzystałem z ich usług zabezpieczając taras i wyszło super.

Marketing szeptany to usługa polegająca na zdobywaniu linków z forów, grup dyskusyjnych, komentarzy i wszystkich miejsc, które gwarantują interakcję z innymi internautami (potencjalnymi klientami). Buzz marketing pozwala na połączenie usługi zdobycia linka kierującego do strony (niezbędne w pozycjonowaniu Google) oraz zaprezentowania usługi/produktu oferowanego przez reklamowaną firmę dla internautów. Ten rodzaj promocji stron w sieci jest bardzo skuteczny i pozwala na poprawienie wizerunku firmy/strony w Google, podniesienie pozycji w wyszukiwarce i dotarcie do grona potencjalnych odbiorców zainteresowanych ofertą.

Dużą zaletą marketingu szeptanego jest fakt, iż posty reklamowe nie są typową reklamą udostępnioną przez właściciela firmy – wszystkie wpisy zachowują bardzo naturalny styl, a ich treść przedstawia rozwiązanie poruszonego przez innych rozmówców problemu. Dla przykładu, post z zakresu marketingu szeptanego na forum motoryzacyjnym pozwala na dodanie wpisu, w którym podajemy rozwiązanie konkretnego problemu za pomocą części/usługi oferowanej przez firmę zamawiającą usługę (jednocześnie pokazując innym internautom link do oferty). Taka forma reklamy jest bardzo skuteczna, nienachalna i dobrze odbierana zarówno przez internautów i Google.

Z marketingu szeptanego mogą skorzystać wszyscy przedsiębiorcy, którzy prowadzą strony firmowe (oferujące usługi), zarówno w ujęciu lokalnym i globalnym. Marketing szeptany świetnie sprawdza się także podczas promocji sklepów online (prezentacja produktów lub całych kategorii) oraz blogów (wskazywanie ciekawych artykułów, które rozwijają wątki poruszone w rozmowie na forum). Ta forma zdobywania linków i reklamy wśród internautów to także doskonały sposób na kreowanie marki – z marketingu szeptanego korzystają największe korporacje na całym świecie.

Posty reklamowe pisane w ramach marketingu szeptanego w sposób naturalny i spontaniczny prezentują ofertę firmy, dodając przy okazji link do strony. Są doskonałym sposobem na zdobywanie linków (pozycjonowanie w Google) i stanowią bezpośrednią reklamę wśród potencjalnych klientów – internautów. Ponadto kreują wizerunek marki.

W Seo-Services piszemy posty z kont z historią, dodajemy wpisy tylko na tematycznych forach związanych z branżą Klienta, dbamy również o ich naturalny charakter, trwałość wpisu i obecność linku. Dzięki temu zamawiając marketing szeptany, każdy właściciel firmy ma pewność, że posty będą naturalne i korzystnie przedstawiające jego produkt lub usługę, a dodane linki będą podnosić pozycje w wynikach wyszukiwania Google.

Abyśmy mogli rozpocząć dodawanie postów z linkami, potrzebujemy informacji o tym, jaką stronę mamy linkować (możemy linkować strony główne, podstrony, subdomeny). Niezbędne są także dodatkowe informacje o samej ofercie – na przykład wytyczne dotyczące tego, jakie atuty mamy promować podczas pisania postów, na co zwracać uwagę, czego unikać – dzięki temu posty reklamowe będą jeszcze lepiej dopasowane do profilu oferty. Po otrzymaniu niezbędnych informacji przystępujemy do realizacji zamówienia, dodając naturalne, reklamowe wpisy na odpowiednich forach (w wątkach tematycznych). Po zakończeniu prac przesyłamy pełen raport z linkami kierującymi do opublikowanych wpisów.

Jak napisać artykuł ekspercki?

Przykładowy tekst ekspercki